Viruz256 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Jag har en kontroll med laddningsbart batteri, som man laddar med Xboxen, men på sistone så har den bara laddats i 30 sec, och sen vara bara batteriet i 30 sec. Någon som vet vad som är fel?? Är väldigt tacksam för all hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 ha kvar den på laddaren längre än 30sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 ha kvar den på laddaren längre än 30sek... P12a... Där finns en lampa som lyser rött om den laddas, och grönt om den är full laddad, och efter 30 sec, så lyser den grönt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 (redigerat) Laddningsbara batterier blir bara sämre och sämre efter varje uppladdning, så du måste nog skaffa dig ett nytt batteripaket. Läs om laddningsbara batteripaket här! http://www.xbox.com/sv-SE/support/xbox360/...batterypack.htm Redigerat 14 April 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Det hände helt plötsligt, ena gången vara den i några timmar, sen så sluta den ladda som den skulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElectricSlide Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Det hände helt plötsligt, ena gången vara den i några timmar, sen så sluta den ladda som den skulle... Köp en ny laddare eller en helt ny kontroll? På PS3 kan man köpa en laddare och på Xbox 360 också har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.