SnowppeN Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 (redigerat) Hejsan svejsan! Hade tänkt att starta en seriös 1.6 klan. Krav: *Var mid/highskillad. *Ha skype eller vent. *Ha bra spelförståelse. *Du ska kunna maparna de_inferno , de_dust2 , de_nuke och de_train. *Var över 13. *Inget j*vla skrikande eller bölande när de går dåligt. *Du delar med dig av dina kunskaper och låter andra dela med sig av sina. Det var nog alla kraven :P Det kan också var kul om ni kunde dyka upp på Dreamhack eller något sånt. :P En hemsida kommer snart upp till klanen , det kommer vara en gratis tills vi fått in ett par spelare. Tack och hej för mej. Peace. (Btw skriv i tråden och skicka inte en j*vla massa pm :P) Redigerat 4 April 2010 av SnowppeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Nå kan jag tänka mig att vara med :) Är 16 år, är på gränsen mellan mid/high beror på vad du/ni ser som high. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BerntssoN Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 hej ,, jag skulle kunna vara med i klanen jag har skype och jag heter helax_swe . adda steam : helax744 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sweetcheat Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 adda mig till clanen är 14 år de_inferno är en av mina favorit banor steam id = bjorkmans älskar 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hejsan svejsan! Hade tänkt att starta en seriös 1.6 klan. Krav:*Var mid/highskillad.*Ha skype eller vent.*Ha bra spelförståelse.*Du ska kunna maparna de_inferno , de_dust2 , de_nuke och de_train.*Var över 13.*Inget j*vla skrikande eller bölande när de går dåligt.*Du delar med dig av dina kunskaper och låter andra dela med sig av sina. Det var nog alla kraven :PDet kan också var kul om ni kunde dyka upp på Dreamhack eller något sånt. :PEn hemsida kommer snart upp till klanen , det kommer vara en gratis tills vi fått in ett par spelare. Tack och hej för mej. Peace.(Btw skriv i tråden och skicka inte en j*vla massa pm :P)Fan va noobit med åldersgrens -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 gör en egen klan da kom inte å klaga på andra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2011 Fan va noobit med åldersgrens -.-Noobigt med åldersgräns? Alla klaner jag har spelat med har haft minst 16 år. Sen mid/high skillad klan som bara tycker man ska kunna "de_inferno , de_dust2 , de_nuke och de_train"? Nej, nej och åter nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.