SnowppeN Skrivet 4 April 2010 Rapport Skrivet 4 April 2010 (redigerat) Hejsan svejsan! Hade tänkt att starta en seriös 1.6 klan. Krav: *Var mid/highskillad. *Ha skype eller vent. *Ha bra spelförståelse. *Du ska kunna maparna de_inferno , de_dust2 , de_nuke och de_train. *Var över 13. *Inget j*vla skrikande eller bölande när de går dåligt. *Du delar med dig av dina kunskaper och låter andra dela med sig av sina. Det var nog alla kraven :P Det kan också var kul om ni kunde dyka upp på Dreamhack eller något sånt. :P En hemsida kommer snart upp till klanen , det kommer vara en gratis tills vi fått in ett par spelare. Tack och hej för mej. Peace. (Btw skriv i tråden och skicka inte en j*vla massa pm :P) Redigerat 4 April 2010 av SnowppeN Citera
Tortilla Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 Nå kan jag tänka mig att vara med :) Är 16 år, är på gränsen mellan mid/high beror på vad du/ni ser som high. Citera
BerntssoN Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Skrivet 18 Maj 2010 hej ,, jag skulle kunna vara med i klanen jag har skype och jag heter helax_swe . adda steam : helax744 Citera
sweetcheat Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Skrivet 27 Maj 2010 adda mig till clanen är 14 år de_inferno är en av mina favorit banor steam id = bjorkmans älskar 1.6 Citera
c0d4rn Skrivet 29 December 2010 Rapport Skrivet 29 December 2010 Hejsan svejsan! Hade tänkt att starta en seriös 1.6 klan. Krav:*Var mid/highskillad.*Ha skype eller vent.*Ha bra spelförståelse.*Du ska kunna maparna de_inferno , de_dust2 , de_nuke och de_train.*Var över 13.*Inget j*vla skrikande eller bölande när de går dåligt.*Du delar med dig av dina kunskaper och låter andra dela med sig av sina. Det var nog alla kraven :PDet kan också var kul om ni kunde dyka upp på Dreamhack eller något sånt. :PEn hemsida kommer snart upp till klanen , det kommer vara en gratis tills vi fått in ett par spelare. Tack och hej för mej. Peace.(Btw skriv i tråden och skicka inte en j*vla massa pm :P)Fan va noobit med åldersgrens -.- Citera
Zendre Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Skrivet 21 Mars 2011 gör en egen klan da kom inte å klaga på andra :P Citera
Nomatic Skrivet 21 Mars 2011 Rapport Skrivet 21 Mars 2011 Fan va noobit med åldersgrens -.-Noobigt med åldersgräns? Alla klaner jag har spelat med har haft minst 16 år. Sen mid/high skillad klan som bara tycker man ska kunna "de_inferno , de_dust2 , de_nuke och de_train"? Nej, nej och åter nej. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.