SNUFFINATOR Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 När jag ska köra CS:CZ och mappen cs_assault så kommer de alltid upp en error ruta som det står "WARNING: couldn't open cs_assault.wad" och spelet crashar.
Rammus Skrivet 6 April 2010 Rapport Skrivet 6 April 2010 http://www.fpsbanana.com/textures/528 - Där har du .wad för alla maps. Ta den som heter cs_assault och lägg den i: Program --> Steam --> steamapps --> (ditt steamacc namn) --> condition zero --> czero_swedish Du förstår nog vad jag menar, Har du inte _swedish? Då har du Steam på engelska och ska lägga den i czero bara. Du kommer kunna spela efter detta, Annars har du gjort fel.
SNUFFINATOR Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Skrivet 6 April 2010 Ska jag inte sätta den i maps da? Har 2 st i maps iaf, cs_assault.wad och cs_assault.bsp
Gäst CrazyCake Skrivet 7 April 2010 Rapport Skrivet 7 April 2010 Den ska inte vara i maps. Utan czero.
Rammus Skrivet 7 April 2010 Rapport Skrivet 7 April 2010 Precis som CrazyCake sa, Har du CZ på svenska eller engelska? Svenska: czero_swedish Engelska: czero Där är infon du behöver!
SNUFFINATOR Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Gjort som ni sa, funkar inte. "Cannot continue without scrips events/awp.sc, disconnecting" Redigerat 2 Maj 2010 av Quatix
Rammus Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Vadå funkar inte? Lägg .wad i csmappen. Dra en print screen så jag få se vad du håller på med.
SNUFFINATOR Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) NVM: Redigerat 30 Maj 2010 av Quatix
SNUFFINATOR Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 30 Maj 2010 Ny error message nu. "You have been disconnected from the server. Reason: Bad file sever is enforcing file consistency for models/player.mdl"
Rekommendera inlägg