99z Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 hej jag laddade ner MSN för typ några månader men när jag dubbelklickar så står det bara följande ser även ut så när jag högerklickar och trycker på öppna och kör som administratör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 ta bort och installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 okej ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 okej ska testa Verkar vara någon fil som krånglar, installera om MSN och se om det ger resultat. Annars, vilken MSN-klient använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 7 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 ööh ingen aning tänkte inte på det när jag installerade och förresten har installerat om men bara samma sak händer FATTAR NOLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 kan du fel söka datorn på något sätt och se om det fatas några filer. ett program som jag använder är Clean my pc. 30 dagars trail sök med det. det kollar efter filer som fatar osv och fixar det :). Om någon har några invändningar mot detta program så kritisera mig gärna :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Vilken Windows-version kör du? Felmeddelandet ser mycket märkligt ut. Den refererar bland annat till Cygwin, som är ett program för att emulera en Linux-konsol, vilket i de flesta normala fall inte borde ha ett dyft med MSN att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Vilken Windows-version kör du? Felmeddelandet ser mycket märkligt ut. Den refererar bland annat till Cygwin, som är ett program för att emulera en Linux-konsol, vilket i de flesta normala fall inte borde ha ett dyft med MSN att göra...Killen är ett troll. Windows XP på franska där errormeddelandet är annorlunda från MSN's felmeddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Vad är det där för Windowsversion?! Windows 95/98 eller? Och på Franska? WTF?! =0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Jag har hört att microsoft har haft problem med MSN ? kanske dä problemet är ? jag bara gissar xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 fatta inte heller varför det var på fransk men nu ominstallerade jag och då funka det PS.Jag är inget troll och om du envisas med det får du bevisa det prophet eller ska jag hellre kalla dig ett j*vla troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.