Hoppa till innehåll

Kan Inte Komma In På Msn


99z
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DarkLight

okej ska testa

Verkar vara någon fil som krånglar, installera om MSN och se om det ger resultat.

 

Annars, vilken MSN-klient använder du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan du fel söka datorn på något sätt och se om det fatas några filer. ett program som jag använder är Clean my pc. 30 dagars trail sök med det. det kollar efter filer som fatar osv och fixar det :). Om någon har några invändningar mot detta program så kritisera mig gärna :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken Windows-version kör du? Felmeddelandet ser mycket märkligt ut. Den refererar bland annat till Cygwin, som är ett program för att emulera en Linux-konsol, vilket i de flesta normala fall inte borde ha ett dyft med MSN att göra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken Windows-version kör du? Felmeddelandet ser mycket märkligt ut. Den refererar bland annat till Cygwin, som är ett program för att emulera en Linux-konsol, vilket i de flesta normala fall inte borde ha ett dyft med MSN att göra...

Killen är ett troll. Windows XP på franska där errormeddelandet är annorlunda från MSN's felmeddelande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

fatta inte heller varför det var på fransk men nu ominstallerade jag och då funka det

 

PS.Jag är inget troll och om du envisas med det får du bevisa det prophet eller ska jag hellre kalla dig ett j*vla troll

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...