Klayett Skrivet 6 April 2010 Rapport Skrivet 6 April 2010 När jag ska logga in på MSN så står det: "Du kan inte logga in på Windows Live Messenger Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. Felkod: 80040154." Men min lillebror kan logga in! Och jag har ändrat lösenord! Hjälp mig! :( Citera
Gäst DarkLight Skrivet 6 April 2010 Rapport Skrivet 6 April 2010 När jag ska logga in på MSN så står det: "Du kan inte logga in på Windows Live Messenger Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. Felkod: 80040154." Men min lillebror kan logga in! Och jag har ändrat lösenord! Hjälp mig! :( Skaffa Pidgin, mycket bättre MSN-klient. Testa stänga av interneten i en minut och sätt på den igen. Citera
Rammus Skrivet 6 April 2010 Rapport Skrivet 6 April 2010 http://messenger-supportse.spaces.live.com...9!111.entry Gör som det står ;) Citera
Gäst Cakeguy Skrivet 6 April 2010 Rapport Skrivet 6 April 2010 (redigerat) När jag ska logga in på MSN så står det: "Du kan inte logga in på Windows Live Messenger Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. Felkod: 80040154." Men min lillebror kan logga in! Och jag har ändrat lösenord! Hjälp mig! :( Skaffa Pidgin, mycket bättre MSN-klient. Testa stänga av interneten i en minut och sätt på den igen. Njaaa, emesene och aMSN är bättre. ^^ Redigerat 6 April 2010 av Cakeguy Citera
Klayett Skrivet 9 April 2010 Författare Rapport Skrivet 9 April 2010 Har Vista nu, MSN funkar utmärkt! :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.