Hoppa till innehåll

Börja Spela Igen

Kevve

Rekommendera inlägg

Ja, jag funderar på att börja spela lite igen. Har inte spelat sen ~november, eller ja någon vecka innan mount patchen.

Jag har en Hunter som ser ut såhär; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;cn=Slashcare

Har även en DK på 75 och en Mage på 71. Hur ska jag göra? Ska jag levla upp någon av mina andra chars eller ska jag fortsätta på Huntern?

Hur gör jag ifall jag fortsätter på huntern? Hur speccar man nu? Och just det, Daggerspine... Är det någon som spelar där? För när jag slutade så var det den sämsta realmen någonsin, seriöst. Inte många bra gearade, inte kommit långt i raids jämfört med andra realms, och såklart, ekonomin. Jag kan inte beskriva hur dålig ekonomin var, men när jag skulle på en vanlig server behöva betala runt 2-3k guld för 1-430 JC så betalade jag 6k, och i genomsnitt per 100 guld som jag prospectade förlorade jag runt 3 guld. Det fanns också väldigt lite mats, speciellt låg levlade mats som bronze bars osv. Och när det fanns var dom riktigt overpriced.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behåll huntern och geara upp den och lvla magen som en alt. Mages är roligast i pvp imo annars är det ungefär 2 knappar man trycker på i pve. Jag har sätt att hunters med ditt gear är fortfarande survival. Senare när du börjar få armor pent rating gear så ska du specca markman och socketa bara armor pent. Server, ja ehm outland är många svenskar osv vet inte riktigt vad man behöver för att komma med i guilds och icc pugs osv men den är hyffsad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du 200 Stone Keepers Shard kan du ju köpa heirlooms som ger 10% mer XP, alltså för att få dina alts till 80 snabbare.

Men vad du tänker satsa på kan bara du bestämma.

Du kan också köpa heirblooms för Emblem of Heroism (du nedgraderar dina emblem of triumphs) och ifall du köper shoulders och chest får du 20% mer exp. Redigerat av TheUnnamed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...