Escain Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Sen har du ju Photoshop Elements som är en nedbantad version. Ja, men det är värdelöst. Jag förstår den vanliga Photoshop, men i Elements hittar jag inte ens det simplaste så som förminska bilden. Då är det ju inte programmet som är dåligt ;) ...Men det är ju vissa saker som inte finns i Elements. Det är ju därför det är billigare också. Men i PS så är det alltid under samma jävla bar som "förminska bilden" ligger, varför kan de inte behålla sånna banala saker på samma plats i Elements? Enda anledningen till att jag testat skiten är för att jag fick det förinstallerat på den laptopen jag köpte... Redigerat 9 April 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Har du PC eller Mac?pc;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Bättre att skaffa GIMP och ha gratis och att vänja sig vid det imo. Photoshop Portable är också gratis. Äre sant? Är det precis likadant som vanliga Photoshop då? Ja, det är det. Ingen skillnad alls. Men du får spara ner det i "Mina Dokument" då det inte går att öppna PS Portable på skrivbordet av någon konstig anledning. Du kan skaffa det och testa, om det inte fungerar så kan du återkomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Bättre att skaffa GIMP och ha gratis och att vänja sig vid det imo. Photoshop Portable är också gratis. Äre sant? Är det precis likadant som vanliga Photoshop då? Det är ju bättre.Gratis CS4 gör väl ingen skada om de e gratis ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Skaffa GIMP istället,gratis och typ likadana funktioner som PS. Tar lika lång tid att lära sig som PS :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Skaffa GIMP istället,gratis och typ likadana funktioner som PS. Tar lika lång tid att lära sig som PS :P Nej du, GIMP är en editor som inte är ett dugg likt PS. GIMP har väl 50% av det som PS har <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Skaffa GIMP istället,gratis och typ likadana funktioner som PS. Tar lika lång tid att lära sig som PS :P Nej du, GIMP är en editor som inte är ett dugg likt PS. GIMP har väl 50% av det som PS har <_< Men gimp har funktioner som är ungefär som PS, men man får det man betalar för! Sen använder man ju inte alla PS funktioner heller <_< Tack för din snälla kommentar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.