jimmy4445 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 kan inte hitta mitt nds vad ska jag göra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) vi på fuska kan nog inte göra så mkt mer än att rekommendera till till att leta igenom ditt rum och i huset/lägenheten där du var senast kolla i soffa i säng lådor osv fråga mamma och pappa eller syskon om dom har sett det :) btw fel forum :D Redigerat 8 April 2010 av Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy4445 Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 1 Har gjort det. 2 Jag är inte så bra på datorer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 du har inte råkat glömma det hos någon kompis? vart la du det senast ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy4445 Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 i danmark...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 oj det va inte så bra. Tyvär kan jag inte hjälpa dig med det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Finns nog inget du kan göra om du senast såg den i Danmark. Köp en ny är mitt råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Köp en ny. Skyll dig själv att du är så slarvig. Redigerat 9 April 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.