SnowppeN Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Såhär ligger läget till att jag är bannad från #pcw och på www.pcw.se stod de att man skulle vänta 5-6 timmar men nu har jag väntat 5-6 månader :D Så nu vet jag inte vad jag ska göra för att bli unbannad :P Någon som kan något? Citera
Gäst DarkLight Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Såhär ligger läget till att jag är bannad från #pcw och på www.pcw.se stod de att man skulle vänta 5-6 timmar men nu har jag väntat 5-6 månader :D Så nu vet jag inte vad jag ska göra för att bli unbannad :P Någon som kan något? Proxy? Citera
Katt Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Ta kontakt med någon av sidans moderatorer. Citera
DarknessSky Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Antar att QuakeNet används och jag råder dig till att skapa ett auth name så du kan komma dit igen som du gör genom att byta namn till ett auth name t.e.x Dexter /msg Q HELLO [email protected] [email protected] skriv det och i [email protected] ska din mailadress vara. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.