najzzz Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Ja, som sagt var vart kan jag se min Ip-adress? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 http://www.ipchicken.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 http://www.ipchicken.com/tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Även whatismyip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Även Moan My IP. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Sitter du bakom en router så måste du kolla din IP via någon sådan sida som nämnts ovan eller i routern. Sitter du dock utan någon speciellt och är direkt inkopplad till modemet så kan du kolla IP:n direkt i cmd "Windows". Skriv bara ipconfig så kommer alla IP-adresser upp som används för de olika portarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Är inte allt det här olaglit?? :o fast jag vet inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Är inte allt det här olaglit?? :o fast jag vet inte :P Vad fan skulle det vara olagligt att kolla sin IP för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Är inte allt det här olaglit?? :o fast jag vet inte :P Det är lika olagligt som att veta vilken adress du bor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Är inte allt det här olaglit?? :o fast jag vet inte :P Vad bubblar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Är inte allt det här olaglit?? :o fast jag vet inte :P Vad bubblar du om? Nej men asså IP o så, är inte det personliga uppgifter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Är inte allt det här olaglit?? :o fast jag vet inte :P Vad bubblar du om? Nej men asså IP o så, är inte det personliga uppgifter?? Ja, Men då får du ju veta det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.