123pizza Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 hej! jag behöver lite hjälp med spirit trucks: 1.när man har klarat gräs-templet så ska man väl få en karta som leder till nästa tempel typ? 2. hur dödar man fantom-tågen?? <_< svara pleas! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Ja, när du klarat templet får du en karta, eller också får man den vid tower of spirits, kommer inte ihåg... om du inte fått den efter templet så ska du dit. Vad jag vet kan man inte klara dom, det är bara att undvika dom. Rätta mig om jag har fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Ja, när du klarat templet får du en karta, eller också får man den vid tower of spirits, kommer inte ihåg... om du inte fått den efter templet så ska du dit. Vad jag vet kan man inte klara dom, det är bara att undvika dom. Rätta mig om jag har fel! a hade klarat det nu! glömde bara säga till.... nu är linebeck så himla jobbig! hur gör man för att klara att hitta den där ringen (testade skuta på tågen men hjälpte inte,dom är odödliga). :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Du ser en raket på andra sidan av Trading Post (Där den första Linebeck som du var kompis med i Zelda Phantom Hourglass ligger begraven). Med hjälp av raketen hör du toner en skala som du kan spela på Spirit Pipes. När du gjort det lär du dig Song of light och då ska du kasta en bumerang dit ljuset åker och då öppnas en grotta . Sen är det bara att gå till nordvästra delen av grottan där det är sten och spela Song of Discovery. Då kommer det en kista och då kan du hitta Regal Ring. Piuuu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Du ser en raket på andra sidan av Trading Post (Där den första Linebeck som du var kompis med i Zelda Phantom Hourglass ligger begraven). Med hjälp av raketen hör du toner en skala som du kan spela på Spirit Pipes. När du gjort det lär du dig Song of light och då ska du kasta en bumerang dit ljuset åker och då öppnas en grotta . Sen är det bara att gå till nordvästra delen av grottan där det är sten och spela Song of Discovery. Då kommer det en kista och då kan du hitta Regal Ring. Piuuu...okeeejjj....nu är det ett litet problem på 3dje våningen på spirit(vaddetnuär) men dökyst på våningen är att zelda kan tela seg!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 hmmm..... tyst tråd! men behöver hjälp som man typ inte kan hjälpa på.... tyst tråd..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Mhhmm... Bara så alla vet så klarade jag hela Zelda spirit Tracks utan att fråga fuska.se en endaste gång fast jag typ totalfastnade 5 ggr! Zelda spelen är kluriga och det är mycket roligare om man klarar dem själv. Trust me. Du kommer klara det och känna dig stolt sen. Ge aldrig upp Förresten skapar jag en egen tråd om jag behöver hjälp, man får ju fuskamynt då. Förresten fattar jag inte alls vad du menar GAMEBOYCOLOR med det där med tredje våningen. Var? vad? Dökyst? Zelda kan tela sig? Sorry att jag skröt förrut. Var bara lite irriterad liksom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Inga officiella trådar, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg