Hoppa till innehåll

Hjälp Varandra Med Zelda Spirit Trucks


123pizza
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, när du klarat templet får du en karta, eller också får man den vid tower of spirits, kommer inte ihåg... om du inte fått den efter templet så ska du dit.

Vad jag vet kan man inte klara dom, det är bara att undvika dom. Rätta mig om jag har fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, när du klarat templet får du en karta, eller också får man den vid tower of spirits, kommer inte ihåg... om du inte fått den efter templet så ska du dit.

Vad jag vet kan man inte klara dom, det är bara att undvika dom. Rätta mig om jag har fel!

a hade klarat det nu! glömde bara säga till.... nu är linebeck så himla jobbig! hur gör man för att klara att hitta den där ringen (testade skuta på tågen men hjälpte inte,dom är odödliga). :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ser en raket på andra sidan av Trading Post (Där den första Linebeck som du var kompis med i Zelda Phantom Hourglass ligger begraven). Med hjälp av raketen hör du toner en skala som du kan spela på Spirit Pipes. När du gjort det lär du dig Song of light och då ska du kasta en bumerang dit ljuset åker och då öppnas en grotta . Sen är det bara att gå till nordvästra delen av grottan där det är sten och spela Song of Discovery. Då kommer det en kista och då kan du hitta Regal Ring. Piuuu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Du ser en raket på andra sidan av Trading Post (Där den första Linebeck som du var kompis med i Zelda Phantom Hourglass ligger begraven). Med hjälp av raketen hör du toner en skala som du kan spela på Spirit Pipes. När du gjort det lär du dig Song of light och då ska du kasta en bumerang dit ljuset åker och då öppnas en grotta . Sen är det bara att gå till nordvästra delen av grottan där det är sten och spela Song of Discovery. Då kommer det en kista och då kan du hitta Regal Ring. Piuuu...

okeeejjj....nu är det ett litet problem på 3dje våningen på spirit(vaddetnuär) men dökyst på våningen är att zelda kan tela seg!!! :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Mhhmm...

Bara så alla vet så klarade jag hela Zelda spirit Tracks utan att fråga fuska.se en endaste gång fast jag typ totalfastnade 5 ggr! Zelda spelen är kluriga och det är mycket roligare om man klarar dem själv. Trust me. Du kommer klara det och känna dig stolt sen. Ge aldrig upp

Förresten skapar jag en egen tråd om jag behöver hjälp, man får ju fuskamynt då.

Förresten fattar jag inte alls vad du menar GAMEBOYCOLOR med det där med tredje våningen. Var? vad? Dökyst? Zelda kan tela sig?

 

Sorry att jag skröt förrut. Var bara lite irriterad liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...