Hoppa till innehåll

San Andreas-kläder


Lukaz
 Dela

Rekommendera inlägg

vad har ni för kläder? jag behöver lite idèer! just nu har jag på mig: R-star jacket från pro-laps, gray chonglers från sub urban, black hi-tops från sub urban och avaitors från pro-laps. jag har ceasar som frisyr. jag har tröttnat på det. ge mig gärna lite tips med grove-street-family färger också! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Green hair ifrån barber shop norr om stadion, green hoody, green jeans, green low-top och green rag ifrån Binco. Där har vi en äkta Groove Street. Själv har jag olika typer av kläder. Tuxedo-kit ifrån Vicitim. Med black aviators från Pro-Laps och bald head. Annars är blue jeans och white sneakers från Binco en grundregel ;) Sen någon go tröja... typ den rutiga jackan ifrån ZIP (tror jag att det är) och cesar hairstyle med goatee. Serialkiller B)

Redigerat av Moviemaker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst 93847

vad har ni för kläder? jag behöver lite idèer! just nu har jag på mig: R-star jacket från pro-laps, gray chonglers från sub urban, black hi-tops från sub urban och avaitors från pro-laps. jag har ceasar som frisyr. jag har tröttnat på det. ge mig gärna lite tips med grove-street-family färger också! ;)

ds= DidierSachs

 

hår: blonde cornrow

kläder: svart kostym och kostym byxor från ds

shades: black rim från ds

blinbling: dollar tecken i guld från ds

klocka: guld från ds

skor: svarta från ds

 

ingen hatt, det skulle bara förstöra looken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst SaintsRow2

jag tar av cj alla kläder och springer runt i kalsongerna :D :lol: sen gillar jag dck att ha på mig den tröjan som man har i början av spelet fast svart sen det vanliga håret sen militär byxor och svarta skor :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...