WASD Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag är på banan Basbehov men det kommer Jättesniglar och suger upp mina energikristaller så jag kommer ingen vart. Jag har släppt ~20 ljudkanoner men sniglarna flyttar bara på sig en sekund och går sedan tillbaks och suger energi ur mina byggnader. Hur besegrar man sniglarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Kanske hjälper att kolla igenom en Walkthrough? http://faqs.ign.com/articles/901/901920p1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Hittade den igår nån timma efter jag gjorde tråden. Jag gav alla mina Rock Raiders laserpistoler och klarade banan :) De är inte så effektiva, tog ett tag bra att döda dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.