Fjeddo Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Tjena! Kan någon länka till den billigaste och sämsta telefonen som finns tillgänglig? De enda kraven är att det ska gå att ringa och smsa! Btw, hur mycket skulle jag kunna sälja min Sony Ericsson W395 för? Den är i ganska bra skick, bara några repor på den som knappt syns om den är påslagen. Jag köpte den för 1800-1900kr i slutet av förra sommaren. Jag har kvar garanti mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 300 spänn, har "allt" och lite till :lol: Samsung E1080 Ska du köpa den i en affär så får du nog betala lite mer dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 300 spänn, har "allt" och lite till :lol: Samsung E1080 Ska du köpa den i en affär så får du nog betala lite mer dock Okej, kanske köper den. Men det finns ingen ännu billigare? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Nokia 1208 Kanske kostar 349 i affär, och jag vet inte vad frakten är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Okej, den blir det nog. Men vad kan jag få för min W395? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Får man fråga varför du ska sälja den och köpa en billigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Får man fråga varför du ska sälja den och köpa en billigare?Jag behöver pengar, jag har också köpt en iPod som jag kan använda om jag skulle vilja lyssna på musik eller göra annat som inte finns på en billig mobil. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 (redigerat) Får man fråga varför du ska sälja den och köpa en billigare?Jag behöver pengar, jag har också köpt en iPod som jag kan använda om jag skulle vilja lyssna på musik eller göra annat som inte finns på en billig mobil. :) Okej!Bara lägg ut mobilen på blocket och ta 1300. Redigerat 13 April 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 http://www.elgiganten.se/product/mobil-tel...nor-kontantkort Rätt billig, 149 kronor. :P Frakt kommer gå på ungefär 30 kronor annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 (redigerat) Får man fråga varför du ska sälja den och köpa en billigare? Jag behöver pengar, jag har också köpt en iPod som jag kan använda om jag skulle vilja lyssna på musik eller göra annat som inte finns på en billig mobil. :) Okej!Bara lägg ut mobilen på blocket och ta 1300. Ehm, nu kostar den 1050kr ny. ;S DarkLight: Jag har bestämt mig för att köpa en annan. Redigerat 13 April 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Får man fråga varför du ska sälja den och köpa en billigare? Jag behöver pengar, jag har också köpt en iPod som jag kan använda om jag skulle vilja lyssna på musik eller göra annat som inte finns på en billig mobil. :) Okej! Bara lägg ut mobilen på blocket och ta 1300. Ehm, nu kostar den 1050kr ny. ;S Okej, Sälj den för runt 750. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Okej, jag hade tänkt mig kring 500kr, men jag kanska kan få mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.