Hoppa till innehåll

Ocarina Of Time


Rekommendera inlägg

Hej hej!

 

Jag har precis klarat ut Ocarina of Time, och håller på att samla hjärtbitar och Golden Skulltulas, och jag har hittat en skum grej. Mellan Lake Hylia och Hyrule Field finns det ett inhägnat område som man kan komma in i med Epona(som vuxen alltså). Lägger man en bomb där så blir det ett sånt här hål ner till en grotta, ni vet. Där nere finns en "Business Scrub" som säljer en hjärtbit. När jag hade köpt den så såg jag att Navi blev grön och flög ner i typ en vattenpöl. Jag typ bombade, slog med hammaren och kollade med Lens of Truth, men såg inget. Sen testade jag spela Scarecrow's song, Song of Time och Saria's song, men inget hände. Sen testade jag Song of Storms, och då blev det en sån här cirkelgrej som det blir när kistor trollas fram, och en skum rosa sak kom fram. Först trodde jag det var en fe, men den var mycket större och hade inga vingar. Jag testade att fånga den i en flaska, men det gick inte... :( och grjen är att den försvinner efter typ tio sekunder, eller så flyger den igenom väggen och försvinner...

 

Om nån annan sett den eller kan lista ut vad det är kan ni väl säga vad det är, för jag blir galen på det här. Jag har en sån här officiell walkthrough till spelet, men den nämns inte någonstans...

 

Tack på förhand!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en fé utan vingar, du får helt enkelt bara liv av den. Du kan få fram den oändligt med gånger, bara att gå upp och ner igen och spela så kommer den fram.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...