CHORDAZBA Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 HEJHEEJJ. Några dagar fick jag virus, virus gone, all clear there. Men problemet är, enda sen viruset så har min System-process tagit en jävla mycket minne och dragit internet. Kan det vara microsoft som bajsar på min windows eller är det något lurigt virus? Citera
Link1 Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 oj.. måste nog nästa vara något virus som ligger och lurar. är inte säker men det där verkar lite skumt :S Citera
KalphiteQ Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 Scanna datorn med exempelvis AVG Free och Ad-Aware. Citera
CHORDAZBA Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Skrivet 13 April 2010 Scanna datorn med exempelvis AVG Free och Ad-Aware.Om du ser där uppe vid klockan så ser du AVG, så det har jag redan gjort. Har kört Anti-malware, avg free och nod32, men ska testa Ad-aware. Citera
Nittionio Skrivet 14 April 2010 Rapport Skrivet 14 April 2010 Alla dessa antivirus pogram? Jag är inte bra på sånt här, men det kan sega ner din dator med så många. Hade NOD32 och AVG free samtidigt och de motarbetade varandra och datorn gick helt enkelt inte att starta längre. Dock var den väldigt gammal. Citera
MysticGohan Skrivet 14 April 2010 Rapport Skrivet 14 April 2010 Alla dessa antivirus pogram? Jag är inte bra på sånt här, men det kan sega ner din dator med så många. Hade NOD32 och AVG free samtidigt och de motarbetade varandra och datorn gick helt enkelt inte att starta längre. Dock var den väldigt gammal.InstalleraSkanna Ta bort allt den hittar Avinstallera Citera
CHORDAZBA Skrivet 16 April 2010 Författare Rapport Skrivet 16 April 2010 Alla dessa antivirus pogram? Jag är inte bra på sånt här, men det kan sega ner din dator med så många. Hade NOD32 och AVG free samtidigt och de motarbetade varandra och datorn gick helt enkelt inte att starta längre. Dock var den väldigt gammal.Nej, jag avinstallerar såklart det gamla antiviruset först innan jag installerar det andra... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.