Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

HEJHEEJJ.

Några dagar fick jag virus, virus gone, all clear there.

Men problemet är, enda sen viruset så har min System-process tagit en jävla mycket minne och dragit internet.

Kan det vara microsoft som bajsar på min windows eller är det något lurigt virus?

post-89969-1271185063_thumb.jpg

Skrivet

Scanna datorn med exempelvis AVG Free och Ad-Aware.

Om du ser där uppe vid klockan så ser du AVG, så det har jag redan gjort.

Har kört Anti-malware, avg free och nod32, men ska testa Ad-aware.

Skrivet

Alla dessa antivirus pogram? Jag är inte bra på sånt här, men det kan sega ner din dator med så många. Hade NOD32 och AVG free samtidigt och de motarbetade varandra och datorn gick helt enkelt inte att starta längre. Dock var den väldigt gammal.

Skrivet

Alla dessa antivirus pogram? Jag är inte bra på sånt här, men det kan sega ner din dator med så många. Hade NOD32 och AVG free samtidigt och de motarbetade varandra och datorn gick helt enkelt inte att starta längre. Dock var den väldigt gammal.

Installera

Skanna

Ta bort allt den hittar

Avinstallera

Skrivet

Nej, jag avinstallerar såklart det gamla antiviruset först innan jag installerar det andra...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...