Hoppa till innehåll

Målvaktsutrustning?


Bldo
 Dela

Rekommendera inlägg

Har försökt att låsa upp graffiti-benskydden och villkoren är "vinn slutspelsläget med standardinställningarna för AHL". Jag har vunnit slutspelsläget minst 1 gång med vad jag trodde var standardinställningarna och utan att simulera en enda match.

Någon som har låst upp benskydden som kan svara på hur man ska göra?? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att du måste köra "Battle For The Cup" på standardinställningarna, alltså inte "Be A GM" eller något annat. Har du gjort det?

 

Kolla också igenom inställningarna, jag tror att man ska kunna välja något i stil med "Återställ till standard".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Battle For The Cup har jag inte provat, bara själva Slutspelsläget.

Kan vara så att jag hade råkat ändra enstaka reglage så att det inte är standard :/

Okej, jag visste inte att det fanns ett slutspelsläge, jag trodde att de menade Battle For The Cup xD.

 

Men kolla så att du inte har ändrat några inställningar!

 

EDIT: Ska man spela som Be A Pro eller som hela laget?

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutspelsläget spelar man som ett lag, även Battle for the Cup. Provade med engelska inställningen för att se om det stog Playoff mode eller Battle for the Cup. I hockeyshoppen stog det fortfarande Playoff, men när man spelar Battle for the Cup står det "Spara slutspel" så det måste vara samma..

 

Problemet kan vara att jag inte är ansluten under HELA slutspelet så datorn vet inte om jag har klarat det eller inte?

Det är det här som suger, man kan väl inte vinna nånting om man inte är uppkopplad eller spelar det ingen roll?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutspelsläget spelar man som ett lag, även Battle for the Cup. Provade med engelska inställningen för att se om det stog Playoff mode eller Battle for the Cup. I hockeyshoppen stog det fortfarande Playoff, men när man spelar Battle for the Cup står det "Spara slutspel" så det måste vara samma..

 

Problemet kan vara att jag inte är ansluten under HELA slutspelet så datorn vet inte om jag har klarat det eller inte?

Det är det här som suger, man kan väl inte vinna nånting om man inte är uppkopplad eller spelar det ingen roll?

Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte att du måste vara upkopplad till internet hela tidenom det är det du menar. Jag spelar dock på Xbox 360 och jag har nästan aldrig varit upkopplad mot Live, men jag har ändå låst upp saker, dock inte just de benskydden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag har lösningen nu. Spelade ett slutspel med HV71 och låste upp nån annan grej.

Jag tror jag hade rätt inställningar förutom spelstilen som stog på "normalinställning".

Det ska vara Proffs, Standard (överallt där man kan ha standard)..

Återstår att spela ännu ett slutspel......... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...