Kira1 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) panfu är roligt men problemet är att man måste vänta så himla länge jämt ända till nästa dag finns det nåt sätt att göra så man inte behöver vänta Redigerat 15 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) när man gör äventyr när man har kommit en bit säger dom jämt kom tillbaks imorgon eller om två dagar eller en vecka börjar trötna på det nu Redigerat 15 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 ok men det är så jobbigt liga med frågor och sånt svarar man fel får man vänta tills nästa dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Det är ju det spel går ut på, Vänta och ha tålamod ;). Nej det går inte tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 jag vet jag har inget imot att man måste vänta nån dag innan man kan fortsäta men det är störande att man måste vänta en hel dag bara man svara fel på en frågesport det hade varit bättre om man typ fick tre frågor innan man förlorade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Om man sliper att vänta en dag eller två så är det inte roligt för då klarar man uppdraget hur lätt som helst! Men jag håller med det börjar bli lång tråkigt. Men om har klarat alla uppdrag så är det mer tråkigt för då finns det inget att göra. förutom att köra mini uppdrag. Nu har det kommit ett mini uppdrag som heter KRUCIO ÄR TILL BACKS!!! Jag heter pandaboys008 på panfu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 ja han har kommit tillbaks står det jag gör det uppdraget nu men inte lika roligt eftersom jag inte var med från början och missade första gången han var här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Jag med men jag spelar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Jag vet problemet! SLUTA SPELA BARNSPELET! Redigerat 20 Juli 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag med men jag spelar ändå.det gör jag med men har aldrig klara det eftersom man måste vara fem pantor i rummet och jag är så morgon trött så när jag vaknar har typ alla redan tagit staven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag med men jag spelar ändå.det gör jag med men har aldrig klara det eftersom man måste vara fem pantor i rummet och jag är så morgon trött så när jag vaknar har typ alla redan tagit staven Du skrev förut att du var 14.. -.- mhm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.