DAWd Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Hejsan. jag undrar om det är värt att köpa MW2 till datorn? Jag har det redan på xbox360 men de e så att jag e en lat person (orka inte koppla in xboxen eller spela på den).. & hur mycke kosta MW2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Hejsan. jag undrar om det är värt att köpa MW2 till datorn? Jag har det redan på xbox360 men de e så att jag e en lat person (orka inte koppla in xboxen eller spela på den).. & hur mycke kosta MW2?Mycket roligare på 360. Mw2 kostar 150 kr mindre än 360 versionen. Men det är mer värt och spela till 360! Så jag rekommenderar att du inte köper det. Men om du har vänner som spelar på PC så ska du ju köpa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 asså ha shietmånga på xbox som spela MW2. men dock känner några som spela på PC oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 asså ha shietmånga på xbox som spela MW2. men dock känner några som spela på PC oxå.Det är värt att köpa till PC men du har ju det redan på 360 så varför ska man ha det till PC också? Gör som du vill, ingen här på fuska hindrar dig :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 ne vet :). men undra bara om e värt att köpa te PC :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 ne vet :). men undra bara om e värt att köpa te PC :)Ja det är värt till PC :) Lite svårare men om du kör med 360 kontroll till PC kommer du äga sönder :) Keyboard vs 360 Controller = 1... 2... 3... CONTROLLER WINS! Lmao ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 hah kontroller gö de nog :D men vart kan man köpa MW2 billigast? hitta en sida där de kosta 330kr (bara koden genom steam). kanske finns billigare :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 hah kontroller gö de nog :D men vart kan man köpa MW2 billigast? hitta en sida där de kosta 330kr (bara koden genom steam). kanske finns billigare :D ;)Koden?Hittade du den på steam? Webhallen skulle nog vara bäst om du ska ha mw2. För du kan ju inte spela mw2 utan filerna eller? o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Asså, jag köper från en sida. Då betala man 330kr sen få man en kod på ca 5 min. Den koden skriver man in i steam ''activate a product from steam'' då skriver man in koden. Då laddas spelet ner genom steam. Man orka ju inte köpa genom steam =59,99 euro XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 ne vet :). men undra bara om e värt att köpa te PC :)Ja det är värt till PC :) Lite svårare men om du kör med 360 kontroll till PC kommer du äga sönder :) Keyboard vs 360 Controller = 1... 2... 3... CONTROLLER WINS! Lmao ^_^ lol? Varför skulle 360 kontroll vara bättre? Tusen gånger enklare att sikta med mus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 asså mus e hur skönt som hellst. Men tangentbord e hur komplicerat som hellst. även när man ha valt andra knappar. plus ha jag inge databord XD TV på bordet. sitter alltid i soffan med tangentbord & mus :P kanske ändå bra me kontroll :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Om en kille med kontroll och han skulle spela med PC-Spelare. kanske 1-89 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg