Hoppa till innehåll

Värt Att Köpa?

DAWd

Rekommendera inlägg

för att vara helt ärlig så är det mycket bättre till dator.

och det är mycket lättare att spela med mus om du inte är en gammal gubbe med parkinson.

pc kontrollerna är väldigt lättstyrda, dom flesta knapparna är centrerade på vänstra sidan av tangentbordet så att du lätt kan springa samtidigt som du kastar nades och gör lite annat samtidigt. :)

det är dessutom mycket bättre grafik på pc eftersom xbox fortfarande sitter fast på gamla dx9 medans pc redan är uppe i 11. xbox,ps3 kan ha ganska bra grafik också om du har en riktigt bra hdtv men annars så rekommenderar jag starkt att köpa det till pc. du kan även ändra din mouse sensitivity, kan inte på xbox (lame) och därför har du större chans att överleva mot jobbiga knifers eller g18 akimbo etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar dig så otroligt mycket. Varenda post har åtminstone ett falskt påstående.

1. Du kan ändra sensitivity på konsol.

2. Jag kan hoppa, kasta en granat, croucha och springa på samma gång på konsol.

3. Du tar ju förgivet att alla har en bra dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar dig så otroligt mycket. Varenda post har åtminstone ett falskt påstående.

1. Du kan ändra sensitivity på konsol.

2. Jag kan hoppa, kasta en granat, croucha och springa på samma gång på konsol.

3. Du tar ju förgivet att alla har en bra dator.

Mindre bra spelare på PC, mera fuskare på PC. Så jäkla mycket LS, Commando, Noobtube eller G18 på PC också. Dock är grafiken bättre på PC ( Ja, jag har HDTV till xboxen). Det är inget Auto Aim på PC heller.

Jag tycker dock du ska skaffadet. Det känns som 2 olika spel faktist, eller så är det för att jag brutalt värdelös på Xbox och rätt bra på PC

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...