Vinnne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) Hej, jag kanske ska köpa MW2+ps3 i juni men undrar hur mycket map-pack kostar eller om det är gratis för ps3, isf hur mycket kostar den? :D Edit: btw, _MÅSTE_ man köpa nya map-pack för att kunna spela? är inte helt 100% på att nåra nya maps kommer men hört om det så ^^ Redigerat 15 April 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Kommer inte vara gratis till någon konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Hej, jag kanske ska köpa MW2+ps3 i juni men undrar hur mycket map-pack kostar eller om det är gratis för ps3, isf hur mycket kostar den? :D Edit: btw, _MÅSTE_ man köpa nya map-pack för att kunna spela? är inte helt 100% på att nåra nya maps kommer men hört om det så ^^ 15$ kommer det kosta för map-pack, nej du måste inte köpa det för att kunna spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) För att var ärlig så ser det ganska ruttet ut för dig eftersom map package bara finns till xbox 360 :( Detta pga att Microsoft hade betalat Infinity Ward att bara släppa det till xbox så att fler skulle köpa den till xbox istället. Som pc användare känner jag mig ganska arg på Microsoft och IW... btw kostar ca 110kr. Redigerat 15 April 2010 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Men sluta nu, du vet ju ingenting. M$ betalade för tidsexklusivitet. Det kommer ut till dator & PS3 31 april. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Det kommer ut till dator & PS3 31 april.Rättelse, den 4e Maj. Enligt Infinity Ward iallafall. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 16 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Okej..men om man inte köper det kommer det ta typ längre tid att komma in på servrar eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Okej..men om man inte köper det kommer det ta typ längre tid att komma in på servrar eller?nej, det finns speciella gamemodes som heter stimulus som är massa olika gamemodes fast bara på mappack banorna. alla andra är det lätt att komma in på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Hej, jag kanske ska köpa MW2+ps3 i juni men undrar hur mycket map-pack kostar eller om det är gratis för ps3, isf hur mycket kostar den? :D Edit: btw, _MÅSTE_ man köpa nya map-pack för att kunna spela? är inte helt 100% på att nåra nya maps kommer men hört om det så ^^ 15$ kommer det kosta för map-pack, nej du måste inte köpa det för att kunna spela Jo det måste han, typ. Jag kan inte joina ett skit utan map pack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag slipper då lika lätt in som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg