Killingspree Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Jag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Sorry för dubble post, vill få igång den här tråden någorlunda. Någon mer som vill vara med då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Kanske bättre att göra en tråd i Half life samt cs spelens forum det här forumet e ganska dött Har addat dig men du e jo aldrig online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Kanske bättre att göra en tråd i Half life samt cs spelens forum det här forumet e ganska dött Har addat dig men du e jo aldrig online Läs ovanstående inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Kanske bättre att göra en tråd i Half life samt cs spelens forum det här forumet e ganska dött Har addat dig men du e jo aldrig online Läs ovanstående inlägg VAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Kanske bättre att göra en tråd i Half life samt cs spelens forum det här forumet e ganska dött Har addat dig men du e jo aldrig online Läs ovanstående inlägg VAA Jag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) jag kan vara med nick: ... skill: mid steam: 9608anvi skype: ViktorAndersson96 msn: [email protected] Redigerat 24 April 2010 av NuPallarJag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Har ändrat första inlägget nu, hoppas det kommer lite fler personer snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Skulle en mod kunna flytta tråden till cs-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Skulle en mod kunna flytta tråden till cs-forumet?Fixat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 KILLINGSPREE: heter du Jihan på msn för en Jihan har addat mig men han är aldrig online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 KILLINGSPREE: heter du Jihan på msn för en Jihan har addat mig men han är aldrig online. För andra gången, om du läser: Jag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg