Hoppa till innehåll

Fuska.se´s Css Turnering


Rekommendera inlägg

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta

 

Det var därför jag undrade för han har inte tillgång till internet och Jihan är aldrig online så jag undrade om det var han eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta

 

Det var därför jag undrade för han har inte tillgång till internet och Jihan är aldrig online så jag undrade om det var han eller inte.

 

Jag har addat dig men jag heter [email protected] och det jag menade var att jag inte hade tillgång till något internet krävande

 

[EDIT] Btw alla som vill vara med, snälla skriv Nick Steam Add osv i bold.

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

EN FRÅGA...NÄR BLIR DET AV NÅN TURNERING.

 

EN TILL FRÅGA...VAD ÄR REGLERNA OM MAN ÄR MED?? SKA MAN HA NÅN VISS ÅLDER??

Vi har inget datum än, men när det passar alla bäst typ någon helg men vi börjar tänka på det först när vi har minst 12 personer(helst mer) Ska ändra första inlägget om alla regler, det vi har än så länge är ingen fakeskill, alltså om någon säger att dom är low när dom är high är fakeskill, Dom som fakeskillar diskfavallifiseras(Staving?? XD). [EDIT] btw kommer vara borta i en skol vecka, ska till falun kan möjligtvis ha tillgång till dator där. Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...