skatan222 Skrivet 28 April 2010 Rapport Skrivet 28 April 2010 Jag skulle kunna ställa upp.... Nick: MoDo HOCKEY Skills: low steam: skatan222
Pomegranate Skrivet 29 April 2010 Rapport Skrivet 29 April 2010 Jag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta Det var därför jag undrade för han har inte tillgång till internet och Jihan är aldrig online så jag undrade om det var han eller inte.
Killingspree Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Skrivet 29 April 2010 (redigerat) Jag har inte tillgång till cs eller liknande just nu, så kan inte adda er på steam ni får adda mig eller vänta Det var därför jag undrade för han har inte tillgång till internet och Jihan är aldrig online så jag undrade om det var han eller inte. Jag har addat dig men jag heter oliver.noller@hotmail.com och det jag menade var att jag inte hade tillgång till något internet krävande [EDIT] Btw alla som vill vara med, snälla skriv Nick Steam Add osv i bold. Redigerat 29 April 2010 av Killingspree
Pomegranate Skrivet 29 April 2010 Rapport Skrivet 29 April 2010 Sorry,Sorry bry dig inte om mitt gamla msn adda detta istället amir2313@hotmail.se
Killingspree Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Sorry,Sorry bry dig inte om mitt gamla msn adda detta istället amir2313@hotmail.se Gjort och inlägget ändrat. Hoppas det kommer mer personer snart så vi får igång den här turneringen.
Bart1 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Skulle vilja vara med Nick: DJMan17 Steam: DJMagnusson Skill:Low/Mid (vet ej riktigt)
skatan222 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 EN FRÅGA...NÄR BLIR DET AV NÅN TURNERING. EN TILL FRÅGA...VAD ÄR REGLERNA OM MAN ÄR MED?? SKA MAN HA NÅN VISS ÅLDER??
Pomegranate Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Jag bästemer inte men tror nog att tävlingen kommer bli när vi har tillräkligt många pers som deltar
Expert Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Nick: Gogo? oh... Skill: low/mid (är ej säker) Steam Add: crispin313
Killingspree Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) EN FRÅGA...NÄR BLIR DET AV NÅN TURNERING. EN TILL FRÅGA...VAD ÄR REGLERNA OM MAN ÄR MED?? SKA MAN HA NÅN VISS ÅLDER?? Vi har inget datum än, men när det passar alla bäst typ någon helg men vi börjar tänka på det först när vi har minst 12 personer(helst mer) Ska ändra första inlägget om alla regler, det vi har än så länge är ingen fakeskill, alltså om någon säger att dom är low när dom är high är fakeskill, Dom som fakeskillar diskfavallifiseras(Staving?? XD). [EDIT] btw kommer vara borta i en skol vecka, ska till falun kan möjligtvis ha tillgång till dator där. Redigerat 3 Maj 2010 av Killingspree
timi3 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Jag kan vara med. Beroende på när den ä Nick: Pojken Utan Namn Skill: Low+ / Mid. Steam: matte8_
Rekommendera inlägg