skatan222 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Hej jag har ett nytt nick: {Edsbyn} Linus 1335 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Första inlägg uppdaterat, kom igen folk! Gå med i turneringen. [EDIT] Btw Kan köra cs och sånt Redigerat 7 Maj 2010 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Ska försöka få med en vän Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Ska försöka få med en vän uppskattar det men skriv inte det här är du snäll. Btw spelar du Cod Mw2? såg någon i helgen som nickade Amir The Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Ska försöka få med en vän uppskattar det men skriv inte det här är du snäll. Btw spelar du Cod Mw2? såg någon i helgen som nickade Amir The Expert. Ja jag spelade har ej spelet men det var gratis hela helget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Ska försöka få med en vän uppskattar det men skriv inte det här är du snäll. Btw spelar du Cod Mw2? såg någon i helgen som nickade Amir The Expert. Ja jag spelade har ej spelet men det var gratis hela helget Mjo det var därför jag spelade, jag såg dig då iaf Hur går det med din vän då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Nick: Gogo? oh... Skill: low/mid (är ej säker) Steam Add: crispin313 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) Nick: Gogo? oh... Skill: low/mid (är ej säker) Steam Add: crispin313 Första inlägg uppdaterat Bara en sak, har ändrat alla som sätter low/mid till low+. Aja 3 till så håller vi intagningarna uppe i en vecka och sen ska vi fixa datum [EDIT] Vrf citerade du dig själv? Redigerat 12 Maj 2010 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 (redigerat) Jag är helt klart med! :) Nick: Specstatz |*ShaKE Skill: Low+/Mid Steam Add: Clonkan421 Skype Add: Nomercy421 Redigerat 15 Maj 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Första inlägg uppdaterat. 2 Till nu kom igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Första inlägg uppdaterat. 2 Till nu kom igen! tror jag kan vaara med berg_95 skill: low eller nått pm när det är sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Okej jag tror vi kan börja köra nu, min kompis skulle kanske vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg