Windnoob Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 hej, min röst på skype stängs av hela tiden, så mina kompisar hör inte när jag snackar. får damp på det. hur ska jag fixa det? finns det nån downgrade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 https://support.skype.com/ - Läs den eller så gör du såhär: Gå in på "Inställningar" och klicka på ljud något och kolla så "Mikrofon" står på din mic du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jo jag har nyligen stött på samma problem, jag kan tydligen prata ordentligt när det är jag och en annan i samtalet. Men när det kommer in två pers så rådampar inställningarna och polarna kan endast höra mig ibland när jag snackar och ibland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jo jag har nyligen stött på samma problem, jag kan tydligen prata ordentligt när det är jag och en annan i samtalet. Men när det kommer in två pers så rådampar inställningarna och polarna kan endast höra mig ibland när jag snackar och ibland inte. EXAKT samma problem har jag, det blev så när jag om formaterade till W7 ultimate från vista home premium. Fast jag har bara märkt att micken inte funkar när jag är ingame cs 1.6, fast jag är oftast ingame när jag snackar i skype så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Fan va sjukt asså, jag får riktigt spel på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jo jag har nyligen stött på samma problem, jag kan tydligen prata ordentligt när det är jag och en annan i samtalet. Men när det kommer in två pers så rådampar inställningarna och polarna kan endast höra mig ibland när jag snackar och ibland inte. EXAKT samma problem har jag, det blev så när jag om formaterade till W7 ultimate från vista home premium. Fast jag har bara märkt att micken inte funkar när jag är ingame cs 1.6, fast jag är oftast ingame när jag snackar i skype så... Welcome to the club, uppgraderade från home premium till W7 Ultimate och det är vad jag fick på bekostnaden.Men jag antar att det ligger något i Windows 7 egna ljuddrivrutiner, ska titta närmare och se hur det funkar jag installerat de senaste för mitt ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jag uppgraderade bara skype - på min dator fungerar det perfekt, men på min brors suger det helt och hållet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 På vissas datorer blev det så när skype kom med en uppgradering förra månaden. Verkar som dom byggt in någon slags voice activation av något slag som bara aktiverar så man hör när du säger något vid en viss ljudnivå (som ventrilo utan push-to-talk). Det som har fungerat hittils är att ta bort skype och installera en äldre version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) På vissas datorer blev det så när skype kom med en uppgradering förra månaden. Verkar som dom byggt in någon slags voice activation av något slag som bara aktiverar så man hör när du säger något vid en viss ljudnivå (som ventrilo utan push-to-talk). Det som har fungerat hittils är att ta bort skype och installera en äldre version. var går det att få tag på en äldre version då? ngn som har en installationsfil liggandes? :P EDIT: ser inte vilken version jag har + jag sökte efteruppdateringar med skype, då kom det upp att jag har en som inte är instalerad... Redigerat 19 April 2010 av Racoon14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) filehippo Redigerat 19 April 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 På vissas datorer blev det så när skype kom med en uppgradering förra månaden. Verkar som dom byggt in någon slags voice activation av något slag som bara aktiverar så man hör när du säger något vid en viss ljudnivå (som ventrilo utan push-to-talk). Det som har fungerat hittils är att ta bort skype och installera en äldre version. var går det att få tag på en äldre version då? ngn som har en installationsfil liggandes? :P EDIT: ser inte vilken version jag har + jag sökte efteruppdateringar med skype, då kom det upp att jag har en som inte är instalerad... Skype > Hjälp > Om Skype.Där ser du vilken version du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Kan någon skicka en nedgradering på skype? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.