CHORDAZBA Skrivet 23 April 2010 Rapport Skrivet 23 April 2010 Har stött på samma problem, kan någon länka till en nergraderad version? Citera
majskolv Skrivet 24 April 2010 Rapport Skrivet 24 April 2010 länk till alla skype versioner http://filehippo.com/download_skype/ Citera
Nittionio Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 På vissas datorer blev det så när skype kom med en uppgradering förra månaden. Verkar som dom byggt in någon slags voice activation av något slag som bara aktiverar så man hör när du säger något vid en viss ljudnivå (som ventrilo utan push-to-talk). Det som har fungerat hittils är att ta bort skype och installera en äldre version. Yes, alla har samma problem tror jag. Jävligt irriterande. Skype får fixa det till nästa uppdatering. Men det är bara att prata extra tydligt och högt, funkar för mig sissådär :P Citera
Windnoob Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Skrivet 27 April 2010 FUCKING JÄVLA SKIT!! DEN UPPDATERAR FUCKING SKYPE AV SIG SJÄLV Citera
Ryssfemma Skrivet 27 April 2010 Rapport Skrivet 27 April 2010 Japp, plus att mitt W7 Ultimate 64bit får problem och köras med versioner under 4.0. Har provat driversweaper för mitt ljudkkort och installerat om inget har funkat, så vi får lida med detta. Citera
Windnoob Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Skrivet 28 April 2010 Jag gjorde downgrade, eller rättare sagt ladda ner en äldre version, sedan när jag startar det står det "uppdaterar nya filer" -.- Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.