Ghostbuster9 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Någon som vill köra Burnout Paradise med mig? Jag heter icebears4ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Verkar tydligen inte vara någon som kör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Kan du sluta spamma med trådar? Mer än hälften av trådarna är gjorda av dig. OnT: Tror ingen vill eftersom ingen svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Kan du sluta spamma med trådar? Mer än hälften av trådarna är gjorda av dig. OnT: Tror ingen vill eftersom ingen svarar... Ja jag vet men vad spelar det för roll jag får väl göra hur många trådar jag vill, och vad gör det dig du är ju 360 ägare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Kan du sluta spamma med trådar? Mer än hälften av trådarna är gjorda av dig. OnT: Tror ingen vill eftersom ingen svarar... Ja jag vet men vad spelar det för roll jag får väl göra hur många trådar jag vill, och vad gör det dig du är ju 360 ägare! Han kan väll ha ett PS3 också? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Kan du sluta spamma med trådar? Mer än hälften av trådarna är gjorda av dig. OnT: Tror ingen vill eftersom ingen svarar... Ja jag vet men vad spelar det för roll jag får väl göra hur många trådar jag vill, och vad gör det dig du är ju 360 ägare! Han kan väll ha ett PS3 också? -.- Nej för han verkar hata det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Varför skulle han HATA det? Och du är typ den enda som gör trådar här i PS3 forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Kan du sluta spamma med trådar? Mer än hälften av trådarna är gjorda av dig. OnT: Tror ingen vill eftersom ingen svarar... Ja jag vet men vad spelar det för roll jag får väl göra hur många trådar jag vill, och vad gör det dig du är ju 360 ägare! Han kan väll ha ett PS3 också? -.- Nej för han verkar hata det! Jag har aldrig sagt att jag hatar PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Kan du sluta spamma med trådar? Mer än hälften av trådarna är gjorda av dig. OnT: Tror ingen vill eftersom ingen svarar... Ja jag vet men vad spelar det för roll jag får väl göra hur många trådar jag vill, och vad gör det dig du är ju 360 ägare! Han kan väll ha ett PS3 också? -.- Nej för han verkar hata det! Jag har aldrig sagt att jag hatar PS3. Tyvärr du sa ju 360 äger ut PS3 stort och har mycket bättre spel imo medans PS3 suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Kan du sluta spamma med trådar? Mer än hälften av trådarna är gjorda av dig. OnT: Tror ingen vill eftersom ingen svarar... Ja jag vet men vad spelar det för roll jag får väl göra hur många trådar jag vill, och vad gör det dig du är ju 360 ägare! Han kan väll ha ett PS3 också? -.- Nej för han verkar hata det! Jag har aldrig sagt att jag hatar PS3. Tyvärr du sa ju 360 äger ut PS3 stort och har mycket bättre spel imo medans PS3 suger! Det har jag aldrig sagt, jag tycker båda är bra men gillar 360 mest. Nu börjar vi gå lite off-topic, så vi borde hålla oss till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.