Gäst 40200 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Varför får man inte använda Spas12 för? Vet ej men 40200 sa det. Spas är inte alls drygt som t.ex AA-12, Ranger, G18 akimbo, noobtube etc. Jag körde 1v1 mot Carlo (Jag hade Intervention och spas) och han hade SCAR-H, vann iaf med 5 kills tror jag. Asså jag tror att ni får använda spas men inte när ni tryar. Nästa som ska trya är NoXEEE och Megasvampen. Megasvampen jag addade dig mitt nickname är HydraCarl0 så att du känner igen mig. Är det hans svaga punkt eller?En 11 åring som får damp av spas12 det är ju hilarious ;: ;: ;: Får inte damp av den, den är bara sjukt overpowerd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Kom inte o säg att jag är dålig för de e jag inte. Campaign/Cod 1 2 4 5 6 = Veteran Nukes = 4 (Legit) 11 år + COD? = NOOOOOOOO! Och nej, jag vill inte gå med för jag är redan med i en Mäktig klan som heter Juce och det var jävligt svårt att komma med för att jag var tvungen att ligga 1a och dom var skitbra.. DU ÄR DÅLIG, DET ÄR DU VERKLIGENCapaign: 1, 2, 3, 4, MW2 = Veteran Nukes: När jag vill ha en får jag en. Du vet ju inte ens vad en legit nuke är. En legit nuke är en utan killstreaks. =) Men det ligger väl på ~21 nukes Wtf? Du är 13. 40200 är runt tio gånger mer mogen än dig. AHAHAHA det är en skitklan, inte ens först på en googling. Vill du veta några bra claner? OpTic (Tänkte köra en tryout dit, men hann inte den dagen. :( ) FEAR EnvyUs (nV) Redigerat 20 April 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Kom inte o säg att jag är dålig för de e jag inte. Campaign/Cod 1 2 4 5 6 = Veteran Nukes = 4 (Legit) 11 år + COD? = NOOOOOOOO! Och nej, jag vill inte gå med för jag är redan med i en Mäktig klan som heter Juce och det var jävligt svårt att komma med för att jag var tvungen att ligga 1a och dom var skitbra.. DU ÄR DÅLIG, DET ÄR DU VERKLIGENCapaign: 1, 2, 3, 4, MW2 = Veteran Nukes: När jag vill ha en får jag en. Du vet ju inte ens vad en legit nuke är. En legit nuke är en utan killstreaks. =) Men det ligger väl på ~21 nukes Wtf? Du är 13. 40200 är runt tio gånger mer mogen än dig. AHAHAHA det är en skitklan, inte ens först på en googling. Vill du veta några bra claner? OpTic (Tänkte köra en tryout dit, men hann inte den dagen. :( ) FEAR EnvyUs (nV) :wub:Metalkungen försöker du leka mogen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Varför får man inte använda Spas12 för? Vet ej men 40200 sa det. Spas är inte alls drygt som t.ex AA-12, Ranger, G18 akimbo, noobtube etc. Jag körde 1v1 mot Carlo (Jag hade Intervention och spas) och han hade SCAR-H, vann iaf med 5 kills tror jag. Asså jag tror att ni får använda spas men inte när ni tryar. Nästa som ska trya är NoXEEE och Megasvampen. Megasvampen jag addade dig mitt nickname är HydraCarl0 så att du känner igen mig. Är det hans svaga punkt eller?En 11 åring som får damp av spas12 det är ju hilarious ;: ;: ;: Jag är 12 och du är 13, stor skillnad? Svar: Nej inte alls. Och så har jag inget emot Spas, jag kör faktiskt med Spas själv i min Intervention Class, så nej, det är inte vår svaga punkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 hähä jag är med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Ska jag trya med 40200 snart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Ska jag trya med 40200 snart?Ja när han är online så kör vi FFA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 NoXEEE och carloking mellan 15.00---->tills jag går och lägger mig alt äter mat kan jag lira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Vänta lite här nu 40200... Jag är så mycket mognare än dig... Och när vi kommer till carloking Det är ju förfan skrattretande! Poser! Nu slutar jag skriva i denna tråd för den är allmänt gay och jag vill slippa varning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) Vänta lite här nu 40200... Jag är så mycket mognare än dig... Och när vi kommer till carloking Det är ju förfan skrattretande! Poser! Nu slutar jag skriva i denna tråd för den är allmänt gay och jag vill slippa varning... du mognare än mig? :_ Btw välkommen megasvampen. Redigerat 21 April 2010 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Kan väl pröva för att vara med... Ni har inge problem med lvl hackers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Kan väl pröva för att vara med... Ni har inge problem med lvl hackers? Inte jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg