Kira1 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) varför kommer det ingen overlord 3 det är det bästa spelet jag har spelat också finns det bara upp till 2 stycken Redigerat 19 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Skojar du? Overlord serien är riktigt dålig och nästan alla spelkritiker håller med om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 jag tycker det är roligt och det är bland dom ända spelen man får vara ond på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Alla har rätt att tycka vad de vill själv har jag haft Overlord 1 och 2 me sålde båda efter att ha klarat de, men det kan komma en Overlord 3! Skojar du? Overlord serien är riktigt dålig och nästan alla spelkritiker håller med om det.Inte gamereactor de tycker Overlord 2 är bra! http://www.gamereactor.se/recensioner/18417/Overlord+II/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) Båda Overlord-spelen äger sönder, även fast jag personligen tycker att ettan var bäst. Det bör definitivt göras en tredje del, så länge jag får bestämma... vilket inte är så länge alls. Redigerat 19 April 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Väldigt vad Garone var vass idag då.... :o Har inga problem med spelen, skulle vara kul om det kommer ett till, men jag kommer nog inte köpa det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 ja men när jag söker på overlord 3 på google så kommer det bara upp saker om overlord 1 och 2 hittar inte något om en trea så jag börjar bli litte orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 ja men när jag söker på overlord 3 på google så kommer det bara upp saker om overlord 1 och 2 hittar inte något om en trea så jag börjar bli litte oroligDå är det nog inte planerat än om det ska komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 dom borte göra ett till det är så kul att få vara ond för en gångs skulle när man bara måste spela hjälten i nästan alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Det första spelet har en speciell charm och ett ganska så innovativt gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 dom borte göra ett till det är så kul att få vara ond för en gångs skulle när man bara måste spela hjälten i nästan alla spelDet finns flera andra spel där man kan vara ond T.ex. Sagan om ringen-spelen, Star Wars The Force Unleashed M.M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.