Ghostbuster9 Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeperStar Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeperStar Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding! vad gör man för onda saker på det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Man är Darth Vaders lärjunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 I Transformers the Game får man välja sida... Det är det sämsta spelet jag vet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 jag gillar mäst spel man ska ta över världen eller förstöra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Som i Transformers? -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 (redigerat) ok kanske ska skaffa transformers ändå jag vill ju ha alla spel man kan vara ond på Redigerat 22 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper Star Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding! vad gör man för onda saker på det då Man dödar de goda och blir uppfostrad av Darth Wader M.M. Det går att bara döda för skojs skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper Star Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding! vad gör man för onda saker på det då Man dödar de goda och blir uppfostrad av Darth Wader M.M. Det går att bara döda för skojs skull! gör man inga onda uppdrag eller nåt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper Star Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding! vad gör man för onda saker på det då Man dödar de goda och blir uppfostrad av Darth Wader M.M. Det går att bara döda för skojs skull! gör man inga onda uppdrag eller nåt på det Jo uppdragen är ju att döda de goda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper Star Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding! vad gör man för onda saker på det då Man dödar de goda och blir uppfostrad av Darth Wader M.M. Det går att bara döda för skojs skull! gör man inga onda uppdrag eller nåt på det Jo uppdragen är ju att döda de goda! är det svåra uppdrag Redigerat 25 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Varför ställer du så många korkade frågor? Kan du inte läsa någon recension istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.