Ghostbuster9 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Som rubriken lyder vilken krigsspelserie tycker ni är bäst? Själv tycker jag: 1: Call Of Duty 2: Army Of Two 3: Brothers In Arms Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Army of Two är ju inte speciellt bra... Inte vad jag eller vad mina kompisar/kusiner tycker. Det är bra den första halvtimmen, innan man uptäcker att man har för mycket fritid för att ens spela det. 1. BC2 2. CoD5 3. Halo 3 (För skojs skull, no comments.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) Räknas rts? isf 1: Sid Meier's xxx 2: Age of Empires 1, 2 ... 622: Battlefield 2 ... 5124: Alla CoD Redigerat 19 April 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) Age of Empires är egentligen den bästa spelserien som finns. Har alla AOE från första till sista, expansionerna och onlinetjänst till alla spelen. Redigerat 19 April 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Cannon Fodder ;P Men ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Har ingen ordning: - Call of Duty - Halo - Brothers in Arms Kommer inte på så många, har mycket fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Vad menar ni med krigsserie? Är det bara pang pang eller är det allt med typ blod eller vapen i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 1. Cod 2. Socom 3. MoH 4. BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Age of Empires är egentligen den bästa spelserien som finns. Har alla AOE från första till sista, expansionerna och onlinetjänst till alla spelen. Du är fan min gud.Age of empires 2:an och 3:an har jag. OT: Medal of honour och CoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 1. Call Of Duty. 2. Battlefield. 3. Brothers in Arms. 4. Medal of Honor Alla dom är soft ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Tycker inte COD är så jävla grymt som alla säger.. Battlefield Bad company 2. Cod mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Battlefield-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.