360Xbox Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jag funderar IGEN om jag ska köpa DSi, för nu är den 700 kr billigare sen senast. Nu kostar den 1399, jag undar om jag borde köpa den istället eller spara till DSi XL. Det känns också drygt att ha en DS original, den är klumpig, har dåligt ljus och är tuggat på vid övre delen av den. (Min katt gjorde det) Är den ända skillnaden att XL är större? Är det värt att spara ca 600 kr mer för att köpa XL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag skulle köpa det vanliga, XL känns bara jobbigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Tycker du att skärmarna är för små? Om inte, köp ett vanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Tycker du att skärmarna är för små? Om inte, köp ett vanligtNjae, jag har ett DS original, skärmarna är ganska små på den.DSi har då aningen större skärmar än den, tror att jag ska köpa DSi istället för XL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag köpte XL! Jag är nöjd,tycket inte man ser på dsi. Och det är likastora skärmar på dsi som det gamla vanliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Nae där har du fel, DSi har större skärmar än Orginal och Lite. Köpt ett vanligt DSi, ända skillnaden verkar vara storlek och pris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Var hardcore, skit i DS och skaffa en Wonderswan eller nå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Var hardcore, skit i DS och skaffa en Wonderswan eller nå.Vad är Wonderswan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Hahahahaha I troll ju. Wonderswan är... nej, skit i det. Skaffa XL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Skaffa lite! Det är mycket bättre och klarar GBA och T.ex. Guitar hero. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Köp XL eller behåll ditt Gammla. R knappen på mitt 3 månader gammla dsi har slutat fungera av ingen anledning alls, medans mitt ds phat fungerar perfekt fortfarande efter alla dessa år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag köpte xl för en månad sen typ och det e skit bra och jag e jätte nöjd! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg