Racoon14 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Tjena, jag tänkte att vi kunde ha en pokemontunering för D/P/P/HG/SS, det fanns en förut men den spårade ur... Så, jag tänker inte göra upp några regler nu, utan först vill jag bara se om någon är intresserad ( så jag slipper skriva en massa regler i onödan...) Okej, alla som är inresserade skriver här! =) 1: Racoon14 2: Maximate 3. Michael1 4. DonaldDuck Redigerat 21 April 2010 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Very intresserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Tjena, jag tänkte att vi kunde ha en pokemontunering för D/P/P/HG/SS, det fanns en förut men den spårade ur... Så, jag tänker inte göra upp några regler nu, utan först vill jag bara se om någon är intresserad ( så jag slipper skriva en massa regler i onödan...) Okej, alla som är inresserade skriver här! =) 1: Racoon14 2: Maximate Intreserad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag är intresserad. Kör dock bara 3v3. Har bara 3 pokémon som har suveräna iv's och fulla ev's. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag är intresserad. Kör dock bara 3v3. Har bara 3 pokémon som har suveräna iv's och fulla ev's. :( hmm, jag hade tänkt mig 6v6, men du kanske kan ta in 3 andra pokemon... Mina är fakriskt inte alls evtränade så^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Ahahaha, om ni inte har ev-tränat vinner jag ju ofc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) Ahahaha, om ni inte har ev-tränat vinner jag ju ofc. Och? Kul med tunering ändå :P Du behöver inte vara med om du inte vill... :/ EDIT: Dock tänkte jag att vi skulle köra i level 50 så det blir lite jämnare för dem som inte har i så höga levels Redigerat 21 April 2010 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag är med, men har fortfarande bara 3 pokémon. =) Alla mina är under 40.. fulla ev's ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Tjena, jag tänkte att vi kunde ha en pokemontunering för D/P/P/HG/SS, det fanns en förut men den spårade ur... Så, jag tänker inte göra upp några regler nu, utan först vill jag bara se om någon är intresserad ( så jag slipper skriva en massa regler i onödan...) Okej, alla som är inresserade skriver här! =) 1: Racoon14 2: Maximate 3. Michael1 4. DonaldDuck Varför inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Tjena, jag tänkte att vi kunde ha en pokemontunering för D/P/P/HG/SS, det fanns en förut men den spårade ur... Så, jag tänker inte göra upp några regler nu, utan först vill jag bara se om någon är intresserad ( så jag slipper skriva en massa regler i onödan...) Okej, alla som är inresserade skriver här! =) 1: Racoon14 2: Maximate 3. Michael1 4. DonaldDuck Varför inte ;) Jag är lite efterbliven.... Menade du att du ville vara med eller varför jag inte har gjort upp några regler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Får man köra med legendariska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Får man köra med legendariska? Inte säkert om det blir någon tunerig eftersom väldigt få är inresserade. Om fler anmäler sig så kan det dock bli av... Jag hade tänkt mig utan Ubers, dessa är alltså förbjudna: Bannade Ubers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg