Hoppa till innehåll

Trasiga Dator Knappar


fimpen
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, mina knappar fram på mitt dator chassi har pajjat, den ena som man snabb omstartar datorn med pajjade pga att någon tröck för hårt på den så den är liksom intryckt, asså den funkar inte alls, måste nog bara ha en ny kontakt på baksidan. Den andra knappen för att starta och slå av datorn har sladdarna lossnat till, när vi skulle löda fast de hade ena sladden vid kontakten förstörts så att det inte gick att löda och då pajjade vi hela kontakten när vi skulle försöka löda endå... Jävla kille morsan har asså... Min fråga är om man kan köpa nya antingen bara knapparna med kontakt på baksidan eller kontakt någon stans? Killen som kan hjälpa mig, han som köppte chassit åt mig, går inte att nå. Men min farsa hade stött på han idag, det han sa var "ja han skulle ha valt ett annat chassi"...

 

Här är bild på knapparna ifall det hjälper. :)

http://i39.tinypic.com/jzefsi.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Grymt fult chassi vare iaf

 

bara att slänga och köpa nytt

Förlåt för att jag bumpar nu men har ej fått svar utan bara dåliga kommentarer. Mitt chassi är inte alls fult. Det är as snyggt!

http://i47.tinypic.com/rvzimp.jpg

 

Nu är det så att jag fortfarande vill ha svar, någon som vet var man kan köpa dessa knappar? Eller kontakter på baksidan?

Jag skiter i om ni vill att jag ska slänga det, nog med onödiga skit kommentarer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...