a09z Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) Hej! Jag ville bara säga att jag ger ut gratis msn smileys! skriv bara i inlägget säg vad den ska ha för mönster så fixar jag den! OBS!OBS!OBS!: detta är gratis Redigerat 21 April 2010 av a09z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Hej! Jag ville bara säga att jag ger ut gratis msn smileys! skriv bara i inlägget säg vad den ska ha för mönster så fixar jag den! OBS!OBS!OBS!: detta är gratisSka vi observera att vi ska obeservara att vi ska observera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 ? NÅGON SOM VILL HA EN GRATIS SMILEY? DETTA ÄR JU GRATIS NI BEHÖVER BARA SKICKA DET NI VILL HA T.EX: GRÖNA ÖGON GULT SKIN OSV OSV ingen som vill ha?? vill ni ha ett skot i pannan med blod säg bara det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Röda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Röda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drake OK kan ta 15 min Röda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drakeOK kan ta 15 min tar dit ett par skiser som hjälm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 En blå smiley med stora galna ögon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 En mörkhyad smiley med en stråhatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 En AFRO SMILEY. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Röda ögon, stor mun, små öron och ridande på en drakeNormies klar ibanez färdig mustens färdig mustens färdig megA svampen färdig namnlös.bmp lolal.bmp afrolion.bmp afrolion.bmp AFRO.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag vill ha en som ser ut som Homer Simpsons, vita ögon, gul hud, brunt skägg, och du vet nog hur hans hår ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag skulle vilja att du målar av denna. http://i167.photobucket.com/albums/u134/Ryomalol/Random%20Stuff/trollface.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) En med gröna ögon, gult skinn med en hatt på huvet som är upp och ner och det flyter coca cola i med kaktus en i. Redigerat 21 April 2010 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg