kattus Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Vill ha ett nytt headset. Min brorsa har lovat att köpa ett headset till mig för max 1k! Nu jävlar ska jag har ett bra headset! :D Det ska vara bra kvalitet på micken helst och bra bas. :) Inga "Let me google that for you"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Creative fatal1ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) Hmm... Min brorsa har såna. :) Verkar bra. Finns det ännu bättre? :D Redigerat 21 April 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Hmm... Min brorsa har såna. :) Verkar bra. Finns det ännu bättre? :D Ja, de klart, men har inte testat några, har ett par Creative, dom e skitbra! Men Du kan kolla på maxfps.se där finns det riktigt bra headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Hmm... Min brorsa har såna. :) Verkar bra. Finns det ännu bättre? :D Ja, de klart, men har inte testat några, har ett par Creative, dom e skitbra! Men Du kan kolla på maxfps.se där finns det riktigt bra headset 'Då "kör" vi på dom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 (redigerat) Steelseries siberia V2. Redigerat 21 April 2010 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Har ett par Razer Piranha som är sjukt bekväma och har bra ljudkvalitet. Har innehaft ett par Creative Fatal1ty förut, men tyckte då att dom satt ganska obekvämt. Dom kändes lite små-plastiga och jag gillade inte alls den borttagbara mikrofonen (som jag alltid slarvade bort :P). Vill du ha bra ljudkvalitet kan jag i alla fall rekommendera Razer's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Steelseries siberia V2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Steelseries siberia V2 Länk på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Steelseries siberia V2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 (redigerat) Här kommer länk till siberia http://www.steelseries.com/int/products/au...usb/information. Jag andvänder det och jag fullkomligen älskar det. Redigerat 22 April 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Steelseries siberia V2.OFC, bästa headsetet ever! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.