Firecracker Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Nice spel, har en fråga hur får man ett vapen ett skjutvapen menar jag då jag har bara en mace? är level 5 och har inga credits. Antar att du skippade inledningen. Där får du lära dig det. ;) Du trycker på "i". Sedan går du in på "equipment" och där trycker du i rutan under "ranged". Där kan du välja ditt skjutvapen. Gör samma sak för att välja off-hand grejor och annat. Kom bara ihåg att trycka på "save" när du valt allt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Märkte det sen :D Men tack ändå är level 7 nu :D Nån som vill köra med mig ( är enginer) Redigerat 25 April 2010 av ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Ingen möjlighet att aktivera ditt konto? Ladda ned trialversionen via Steam så löper allt jättesmidigt.Det har jag gjort, går dock inte att starta trialen via steam. Man måste aktivera trialet via steam men Steam accepterar inte min CD-nyckel som jag fick när jag registrerade kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Låter skumt. Det fungerade då skitbra för mig och min bror i alla fall. Testa att göra en ny användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.