a09z Skrivet 24 April 2010 Rapport Skrivet 24 April 2010 Hej! Det är så att jg har skapat en grupp men jag vill ha ett namn som moderator men jag kommer ha:theboss. Där moderatorna står där moderator och på admin står det admin fattar ni? Citera
Gäst BillieJean Skrivet 24 April 2010 Rapport Skrivet 24 April 2010 Hej! Det är så att jg har skapat en grupp men jag vill ha ett namn som moderator men jag kommer ha:theboss. Där moderatorna står där moderator och på admin står det admin fattar ni? Så du vill alltså byta namn på kategorierna? T.ex. Theboss istället för Moderator? Citera
a09z Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Skrivet 24 April 2010 Hej! Det är så att jg har skapat en grupp men jag vill ha ett namn som moderator men jag kommer ha:theboss. Där moderatorna står där moderator och på admin står det admin fattar ni? Så du vill alltså byta namn på kategorierna? T.ex. Theboss istället för Moderator? ja men jag är ej moderator går det at göra det för jag hr en grupp så jg vil ha ett boss namn Citera
Arako Skrivet 24 April 2010 Rapport Skrivet 24 April 2010 Du vill alltså ha en egen titel? finns att köpa i affären för 30000 fuskamynt. Citera
Dave37 Skrivet 24 April 2010 Rapport Skrivet 24 April 2010 Går inte att fixa. När du äger en grupp är du supermoderator i det forumet. om du vill ändra titel, som inte har något att göra med gruppen, så gör som Arako sa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.