Proccito Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) försökt spela lite SND. Har inte gått pga av • Lagg • Fuskare • Noobtubers • G18 • Folk som har kafferep i spawnen när dom attackerar men låt dom stå där? Dom vinner ju knappast på det on- topic: har 2 mautcher kvar till mitt "Sabotage"- emblem Edit: fick precis mitt Sabotage- emblem :) Redigerat 6 Augusti 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 försökt spela lite SND. Har inte gått pga av • Lagg • Fuskare • Noobtubers • G18 • Folk som har kafferep i spawnen när dom attackerar men låt dom stå där? Dom vinner ju knappast på det on- topic: har 2 mautcher kvar till mitt "Sabotage"- emblem Edit: fick precis mitt Sabotage- emblem :) Försöker också få det har 20 wins, Hur många måste man vinna nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 försökt spela lite SND. Har inte gått pga av • Lagg • Fuskare • Noobtubers • G18 • Folk som har kafferep i spawnen när dom attackerar men låt dom stå där? Dom vinner ju knappast på det on- topic: har 2 mautcher kvar till mitt "Sabotage"- emblem Edit: fick precis mitt Sabotage- emblem :) Försöker också få det har 20 wins, Hur många måste man vinna nu igen? 50 stycken on- topic: ska komma 1,2 eller 3a i 10 FFA matcher Har 2 kvar Sedan är det Hardcore TDM efter, så har jag alla Operation- Challanges Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Går bra nu, HOST ADVANTAGE FTW! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 27 Wins nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Försöker få "Hardcore Team Player: III"- Challengen Ska vinna 8 matcher till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Lirade nyss med Pyrotoz :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Fick precis F2K Den äger!!! edit: fick precis världens största javelin fail Dödade 4 stycken lagkamrater med en javelin, en av dom var jag XD Kör sniper lobby med några fuskare, hittils har jag fått 2 wallbangs och en 360 jumpshot Redigerat 9 Augusti 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Körde sniper lobby nyss. Fick några snygga gwk's :) Btw, jag fick 50 Sabotage wins emblemet för nån dag sen, Äntligen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Körde sniper lobby nyss. Fick några snygga gwk's :) Btw, jag fick 50 Sabotage wins emblemet för nån dag sen, Äntligen :D grattis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Körde sniper lobby nyss. Fick några snygga gwk's :) Btw, jag fick 50 Sabotage wins emblemet för nån dag sen, Äntligen :D grattis :) Tack :D Fick 2 choppers på 1 match, 2 gånger i rad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 1v1's och sniper lobbys, det enda som är kul i MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg