ImCasualGamer Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Kom in i en hackad lobby på mw2. Det var ingen sånhära max prestiege skit heller. Man började på lvl 0 och hade bara Throwing knife som vapen. En kill= En lvl. Varje gång man levlade fick man ett nytt vapen. Kan säga att det var riktigt awesome. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Kör Mike and Myers eller vad det heter med några stycken Jag suger <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Kom in i en hackad lobby igen. Först var det bara att man sprang skit snabbt och hoppade jävligt högt pluss att man hade oändligt med skott.(många använde noobtube och pepprade med den) Man kunde hoppa upp på taken på Karachi och Skidrow, det var rätt häftigt. Synd var det bara att jag lyckades komma under marken på Skidrow och rammlade i en evighet tills matchen var slut. =/ Efter dom två matcherna bytte han till en annan modifierad version av mw2. Tror det stog realism mode, där man fick fyra klasser att välja mellan. En klass var assault rifle, en var light machine gun och en var sniper. Det var den fjärde klassen som var lite speciell, det var Suicide bomder. Man höll i en såndär som man aktiverar c4 med och när man använde den skickades det ut en stinger missile från kroppen ner i marken så man sprängde sig själv och allt runt omkring en. Måste ha varit en av de roligaste matcherna jag kört på mw2. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Kör Mike and Myers eller vad det heter med några stycken Jag suger <_< Mike Myers för att vara exakt. Har kört sniper lobby, Mike Myers, och annat grejs idag. Och ja förresten fick en till nuke idag, Har 5 nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) försöker få det nedrans 1k kills med AC130, har 424kills nu, 676kvar <_< Redigerat 20 Augusti 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Har precis fått 1000 kills med chopper gunner :lol: nu försöker jag få kills med stealth bomber. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Försöker få killcams, men blir dödad av UMP-tryhards hela tiden. Var nära att få en 5v1 clutch nyss också, men jag dör såklart av en ump. Universal Man Penis FTL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Kom in i en hackad lobby igen. Först var det bara att man sprang skit snabbt och hoppade jävligt högt pluss att man hade oändligt med skott.(många använde noobtube och pepprade med den) Man kunde hoppa upp på taken på Karachi och Skidrow, det var rätt häftigt. Synd var det bara att jag lyckades komma under marken på Skidrow och rammlade i en evighet tills matchen var slut. =/ Efter dom två matcherna bytte han till en annan modifierad version av mw2. Tror det stog realism mode, där man fick fyra klasser att välja mellan. En klass var assault rifle, en var light machine gun och en var sniper. Det var den fjärde klassen som var lite speciell, det var Suicide bomder. Man höll i en såndär som man aktiverar c4 med och när man använde den skickades det ut en stinger missile från kroppen ner i marken så man sprängde sig själv och allt runt omkring en. Måste ha varit en av de roligaste matcherna jag kört på mw2. =D Realism Mode är hemskt. Min kompis kan hosta det, Zombie, Roll the Dice och Gungame. Idag har jag spelat COD4 och försökt göra bounce. Misslyckades totalt, slutade när jag fick en 360 bounce hitmarker lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 En nuke på Estate :) Då har jag 6 nukes hittills, 4 till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 försöker få det nedrans 1k kills med AC130, har 424kills nu, 676kvar <_< 576* ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Körde en match CoD4 igår, mkt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Im back! Jag ska nog börja med MW2 igen efter fixat så det inte laggar, lekte med inställningarna och nu är det bra. Nån som vill spela? (PC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg