zDi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Dampar på MW2, har blivit så jävla tråkigt. Längtar till Black Ops, Hoppas inte det blir lika fullt med bullshit som MW2. Spelar det typ 15min per dag o sen ragequitar jag skiten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Försöker få den guldiga vapen titeln med M4A1 Har 70 kvar men islutet går det alltid undan hur får man den? :P som alla andra vapen, 1000 hs men M4A1 Dampar på MW2, har blivit så jävla tråkigt. Längtar till Black Ops, Hoppas inte det blir lika fullt med bullshit som MW2. Spelar det typ 15min per dag o sen ragequitar jag skiten... jag spelar ju mindre om det inte är några som vill köra sätter på spelet sedan låter jag det stå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Det bliv lite mer o spela idag, Fick till en sniper lobby så spelade nog i 2 tim. Men såklart så joinar några idioter som knivar, tubar, osv. så sen stängde jag av igen och nu är jag här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Det bliv lite mer o spela idag, Fick till en sniper lobby så spelade nog i 2 tim. Men såklart så joinar några idioter som knivar, tubar, osv. så sen stängde jag av igen och nu är jag här. sånt ät jobbigt jag körde en sniper lobby en gång som gick från sniper till UMP en kille dödade alla med G18, visst, han hade sniper, men han ska ju använda sniper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Det bliv lite mer o spela idag, Fick till en sniper lobby så spelade nog i 2 tim. Men såklart så joinar några idioter som knivar, tubar, osv. så sen stängde jag av igen och nu är jag här. Hatar folk som bara kör "quickscoooppezzz" i sniper lobby, man ska göra snygga kills och killcams, man ska göra 360 och noscopa, och ha roligt. Men om folk går 2 millimeter ifrån och noscopar är det bara patetiskt... Och beastar med propipes i sniperlobby ska inte existera -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Easton: Indeed. Försöker prestiga hacka ner till lvl ett fast går åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Som zDi, Black ops kommer nog vara fullt med något annat OP. och så kommer man inte kunna QS. Men MW2 är verkligen ett crap spel efter ett tag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Som zDi, Black ops kommer nog vara fullt med något annat OP. och så kommer man inte kunna QS. Men MW2 är verkligen ett crap spel efter ett tag.. varför skulle man inte kunna quickscopa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Easton: Indeed. Försöker prestiga hacka ner till lvl ett fast går åt helvete. Haha, det lyckades jag med nyss =3 Så just nu levlar jag upp i cod mw2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Easton: Indeed. Försöker prestiga hacka ner till lvl ett fast går åt helvete. Haha, det lyckades jag med nyss =3 Så just nu levlar jag upp i cod mw2. Jag resetar fast sen när jag spelar har jag kvar min gamla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Kör många matcher efter varandra. Det är många som tipsar om att man minst ska köra 10-15 minuter innan man stänger ner cod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Ska klara campainen i World at War Minnet är borta av någon konstig anledning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg