zDi Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Black Ops Full MP Reveal, har kommit ut. Gungame som i CS :D 69 - 7 På Wasteland, Fick in 3 AC's :D Famas <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 (redigerat) Finns det så mycket mer än att springa runt och döda/bli dödad på call of duty? :gitarr: Redigerat 3 September 2010 av juniorjesper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Mötte nyss OpTic_PauL och OpTic_Evs, dom va riktiga medlemmar i OpTic :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Mötte nyss OpTic_PauL och OpTic_Evs, dom va riktiga medlemmar i OpTic :DNajs. Själv kör man massa sniper lobbies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Mötte nyss OpTic_PauL och OpTic_Evs, dom va riktiga medlemmar i OpTic :DNajs. Själv kör man massa sniper lobbies. Jag med, så jävla fina killcams man får :D Fråga bara zDi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Har kört sniper lobby och Snd med Easton, Fick en floorbang på public :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Mötte nyss OpTic_PauL och OpTic_Evs, dom va riktiga medlemmar i OpTic :D Najs. Själv kör man massa sniper lobbies. Jag med, så jävla fina killcams man får :D Fråga bara zDi :D Man måste bara älska sniper lobbies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Speedhackad Mike Myers med Easton o nåra till :) BTW, Det kommer finnas Sleight of Hand Pro i Black Ops med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Speedhackad Mike Myers med Easton o nåra till :) BTW, Det kommer finnas Sleight of Hand Pro i Black Ops med. igentligen så fattar jag inte vad ptoblemet är med den perken det är bra för snipers, så dom inte behöver sikta i slow-motion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Speedhackad Mike Myers med Easton o nåra till :) BTW, Det kommer finnas Sleight of Hand Pro i Black Ops med. igentligen så fattar jag inte vad ptoblemet är med den perken det är bra för snipers, så dom inte behöver sikta i slow-motion Jag tyckte att det var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Speedhackad Mike Myers med Easton o nåra till :) BTW, Det kommer finnas Sleight of Hand Pro i Black Ops med. igentligen så fattar jag inte vad ptoblemet är med den perken det är bra för snipers, så dom inte behöver sikta i slow-motion Jag tyckte att det var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Just nu i cod äger jag en kompis i private match. Jag kör med Revolvern och han kör med lite olika vapen. Det är inte för att jag är bra som jag äger honom utan för att han suger. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg