w4nkarN Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Försöker få Chopper Gunner/AC130 Kills. Edit: Jag fick en triple spray med MP5K på SnD tidigare idag :D Fick quad med P90 förra veckan på SND :D Dock trippelkill för den sista ville inte dö. Atm, försöker hitta lobby så jag kan prestiga till 7nde prestige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Har börjat om hela skiten och bara kör med SPAS-12. Har samma saker på alla klasser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 försöker få extended mags på m4a1 och akimbo på m93 raffica. Vad gör Last Stand PRO? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 försöker få extended mags på m4a1 och akimbo på m93 raffica. Vad gör Last Stand PRO?Last Stand Pro = använd equipment i last stand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 försöker få extended mags på m4a1 och akimbo på m93 raffica. Vad gör Last Stand PRO?Last Stand Pro = använd equipment i last stand Ok. Försöker också få Extended Mags på spas, har typ 135 kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Ragequittat codmw2.. sad med commando och noobtubers, gg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Väntar på att resurgance pack ska komma ut till PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 försöker få extended mags på m4a1 och akimbo på m93 raffica. Vad gör Last Stand PRO? Last Stand Pro = använd equipment i last stand Ok. Försöker också få Extended Mags på spas, har typ 135 kvar extended mags på AA-12 = Rape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Fick "carpet bomber" challengen idag, 5 kills med precision airstrike ;) På STORM! Och fick nyss Extended mags på F2000, sjukt grymt vapen! Rekylen :( Annars är den skiit soft! Gjorde min första 720 round winning kill.. :/ Den var riktigt ful ändå ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Titta när min brorsa (jonathan_94) och min kusins kille spelar no-scope intervention 1vs1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Får damp på UMP tryhards som joinar mej när jag försöker lira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Äger på ffa med intervention och blir kallad noob för att jag kan qsa dom och dom inte kan döda mig. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg