Easton Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Commentary FTW: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Editar ett MW2 montage, kommer lägga upp det om ca 2 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Editar ett MW2 montage, kommer lägga upp det om ca 2 veckor. ska du ha med min Barret killcam då lr? Och ska vi fixa mera killcams nästa vecka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Editar ett MW2 montage, kommer lägga upp det om ca 2 veckor. ska du ha med min Barret killcam då lr? Och ska vi fixa mera killcams nästa vecka? Din barret killcam e med, men mitt wmm e cepe så kan inte starta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Nära att prestiga igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 (redigerat) Editar ett MW2 montage, kommer lägga upp det om ca 2 veckor. ska du ha med min Barret killcam då lr? Och ska vi fixa mera killcams nästa vecka? Din barret killcam e med, men mitt wmm e cepe så kan inte starta det. Ok :( Men ska vi göra mer killcams nästa vecka? Redigerat 16 Oktober 2010 av LemoNBeaR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Det här är ingen chatt bara så ni vet, använd pm om ni vill kontakta varandra... >_> OnT: Fick nuke på quarry med harrier och pavelow, Fal med red dot sight som vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Editar ett MW2 montage, kommer lägga upp det om ca 2 veckor. ska du ha med min Barret killcam då lr? Och ska vi fixa mera killcams nästa vecka? Din barret killcam e med, men mitt wmm e cepe så kan inte starta det. Ok :( Men ska vi göra mer killcams nästa vecka? Visst. Har fått det att funka så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Editar ett MW2 montage, kommer lägga upp det om ca 2 veckor. ska du ha med min Barret killcam då lr? Och ska vi fixa mera killcams nästa vecka? Din barret killcam e med, men mitt wmm e cepe så kan inte starta det. Ok :( Men ska vi göra mer killcams nästa vecka? Visst. Har fått det att funka så :) Hörde du vad Trinity sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Editar ett MW2 montage, kommer lägga upp det om ca 2 veckor. ska du ha med min Barret killcam då lr? Och ska vi fixa mera killcams nästa vecka? Din barret killcam e med, men mitt wmm e cepe så kan inte starta det. Ok :( Men ska vi göra mer killcams nästa vecka? Visst. Har fått det att funka så :) Hörde du vad Trinity sa? snarare "läste du vad trinity skrev" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Försöker klara lite Challangers Redigerat 22 Oktober 2010 av Majvor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Småspelar på CoD4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg