w4nkarN Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Tjo, jag är på jakt efter ett bra headset, eller funkande. Ska inte bara vara något som man chattar med utan att man ska kunna höra gamesound i det (Som ett PC headset) Helst ska det ligga under 1000kr och inte vara brutalt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Turtle beach x31 EDIT: Annars kan du ju göra som mig, ta bort allt onödigt plast från ett xbox-headset så du bara har micken kvar. Tejpa sedan fast den i ett pc-headset, och sätt ljudet på ditt 360 till "Through speakers". Då kan du sätta ljudsladden i din TV, och micksladden i din 360-kontroll. :P Redigerat 24 April 2010 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Turtle beach x31 EDIT: Annars kan du ju göra som mig, ta bort allt onödigt plast från ett xbox-headset så du bara har micken kvar. Tejpa sedan fast den i ett pc-headset, och sätt ljudet på ditt 360 till "Through speakers". Då kan du sätta ljudsladden i din TV, och micksladden i din 360-kontroll. :P Hittar dock ingenstans dom säljer x31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Turtle beach x31 EDIT: Annars kan du ju göra som mig, ta bort allt onödigt plast från ett xbox-headset så du bara har micken kvar. Tejpa sedan fast den i ett pc-headset, och sätt ljudet på ditt 360 till "Through speakers". Då kan du sätta ljudsladden i din TV, och micksladden i din 360-kontroll. :P Hittar dock ingenstans dom säljer x31 http://www.turtlebeach.com/products/efx3/home.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Ska du köpa Turtle Beach i Europa kan du inte köpa från TB's hemsida. Men www.game.co.uk har dom, har beställt mina där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.