MegaSvampen Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Själv tycker jag Scar-H eftersom den är jävligt overpower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 ACR. Av exakt alla vapen (Förutom intervention) har den lägst firerate OCH lägst skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Sämsta är nog Mini-Uzi. Scar-H, overpower? Lol, den har bra damage men dålig firerate och lite ammo i magasinet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Sämsta är nog Mini-Uzi. Scar-H, overpower? Lol, den har bra damage men dålig firerate och lite ammo i magasinet Dödar på två skott och man får hitmarker med en sniper. yay. Sämsta vapnet? Måste nog vara Model 1887 Akimbo. Får bara hitmarkers med dem efter patchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Sämsta är nog Mini-Uzi. Scar-H, overpower? Lol, den har bra damage men dålig firerate och lite ammo i magasinet Mini-Uzi är bra om man använder Scavenger stopping power och steady aim pro.Spraya ner fienden du ser och ta upp ammon, funkar nästan alltid för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Jag tycker något vapen är skit dåligt, men hmmm.. Den sämsta borde vara TMP utan Extended Mags. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Alla SMG's förutom UMP. Redigerat 24 April 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Hahahahahah, hur är SMG'sen dåliga? Låt oss ta MP5'an och ACR. MP'an har dubbelt så mycket damage, och tre gånger högre fire rate. Alla SMG's är otroligt bra, punkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Hahahahahah, hur är SMG'sen dåliga? Låt oss ta MP5'an och ACR. MP'an har dubbelt så mycket damage, och tre gånger högre fire rate. Alla SMG's är otroligt bra, punkt. Får man inte ens ha en egen åsikt utan att du ska komma och säg att det är fel och detta är rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Hahahahahah, hur är SMG'sen dåliga? Låt oss ta MP5'an och ACR. MP'an har dubbelt så mycket damage, och tre gånger högre fire rate. Alla SMG's är otroligt bra, punkt. Får man inte ens ha en egen åsikt utan att du ska komma och säg att det är fel och detta är rätt? Han vill ju ha rätt.Själv gillar jag inte alls SMG's. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Tyvärr inkluderade ju inte TS något om åsikter. Han frågade om det dåligaste vapnet, inte vad vi ansåg att vara värst. Redigerat 24 April 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Hahahahahah, hur är SMG'sen dåliga? Låt oss ta MP5'an och ACR. MP'an har dubbelt så mycket damage, och tre gånger högre fire rate. Alla SMG's är otroligt bra, punkt. Kanske för att nästan alla SMGs har otroligt dålig accuracy? ACR kan du ju nästan använda på samma avstånd som en sniper. Jag tycker nog att MP5K elr F2000 är det sämsta Primary Weapon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg